Komende tijd gaan in navolging van Tommie ambassadeurs (medewerkers van de deelnemende organisaties) aan de slag. Via vlogs en blogs op de social media kanalen van MooiMensenwerk om anderen te enthousiasmeren om ook voor een stage of baan in deze sector te gaan. De ambassadeurs worden ondersteund met de voorlichtingscampagne en de komende tijd via Facebook en Instragram voorgesteld. U kunt de campagne volgen via Facebook, Twitter, Instagram en mooimensenwerk.nl. Achtergrond actieprogramma Het actieprogramma ‘Positionering VVT’ richt zich op de gezamenlijke investering en aanpak om een positieve stimulans te geven in de kwaliteit van het personeel, in de werving van (hoger) opgeleiden en in zorgopleidingen die aansluiten op de veranderingen in de VVT. De focus van dit regionaal programma ligt op wat werkgevers zelf én samen met het onderwijs kunnen doen om de positionering van de VVT aan te pakken. Deelnemende partijen Deelnemende partijen zijn: Argos Zorggroep, Cardia, Directzorg, Evita Zorg, Florence, HWW zorg, Pieter van Foreest, Respect Zorggroep, Saffier De Residentiegroep, Stichting Eykenburg, WZH, De Haagse Hogeschool, mboRijnland, ROC Mondriaan, ZorgScala en ZorgZijn Werkt. |